Tjolahopp!

MY GOD vad jag är trött!
Kunde ju inte somna inatt så jag låg vaken tills kl 4.30!

Kl 11 ringde klockan för jag hade ju beställt det från Linnéa då vi bestämt att vi ska ner på stan!
Hoppade glatt upp ur sängen.. (eller inte).
Nu är jag väl typ klar för att gå ner på stan, eller jag ser ut som skit men palla inte att fixa mej!
Tänkte dra på mej min lila mössa och min lilla halsduk sen är jag väl någelunda gömd så folk slipper se mej =P
Fast det är det jobbiga med Etown... liksom man måste nästan vara helt uppfixad bara för att gå ner på stan annats blir man typ en jävla outsider! Ytliga jävla stad alltså!

Ska kolla lite kläder på stan.. ska ju festa ikväll med tjejorna och då vill jag gärna ha nytt fint att ha på mej..
men så vill jag shoppa nått bra till vardags också!
Efter stan och systemet ska jag och L gå och sola på Solfuxen.. brännan från Cypern och Turkiet har ju börjat att fade away så att säga och jag nu tillbaka till mitt vanliga spökestadium och nu har jag fått nog och vill ha tillbaka lite färg!

Aja nu ska jag gå!
Ses Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0