Torsdag!

God Morgon?

Är hemma på landet idag, eller åkte hem igår kväll, kände för att bara vara hemma här ett tag.
Det är så lungt och skönt etc och jag tror att jag håller på att bli sjuk igen också så det var skönt att få vara hemma lite!
Men ska dock in till stan om en halv timme igen!

var ju och såg på lägenheten igår också, den rakt över gatan och jag kommer säga nej till den!
Liksom så fort jag kom in i den kände jag ett starkt NEJ!
Liksom den såg egentligen likadan ut som min fast med ett rum till och en gräslig balkong!
Liksom jag tänker inte flytta till nått ställe bara för att jag vill flytta liksom, jag vill känna mej hemma där också ju!
och jag har ju tak över huvudet så det är ju inte så panik egentligen, men det hade varit kul om den var fin och jag hade gillat den. Men nu är det bara att leta vidare, även fast det är grymt svårt i den här lilla staden! Antingen är de relativt billiga men ser ut som crap eller är 20kvm stora. Så fort de är en 2a eller så så ligger de på 4000kr/mån. Jag fattar inte hur de tänker att ungdommar ska kunna bo nånstans? Ska man behöva bo hemma hos föräldrarna tills man är 30 eller?



Aja som sagt jag ska leta vidare tills jag hittar en lägenhet som det står Sandra på med stora bokstäver!
Nu måste jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0