Tuna Park, Afternoon Thé & Landet

Det sumerar min dag ungefär..
Ska dra iväg till Tuna nu snart med Emelian =)
Det ska bli skitkul att umgås lite med henne var allt för länge sen.. men nu är hon hemma i stan/landet för hon är
hundvakt under helgen. Så hon kommer snart sen går vi...
Vid 16 tiden ska vi möta upp min mamma och så ska vi gå till S:t Eskilkyrkan och gå på Afternoon Thé hehe..
mamma ville gå och hon ville ha med mej som sällskap och ärligt talat så ska det bli mysigt. Har inte varit i kyrkan på länge och det här är ju liksom ingen Gudtjänst heller utan det är typ lite sång och uppträdanden samtidigt som vi blir bjudna på thé och scones och lite sånna saker, så jag och Em hänger villigt med =)

Efter det så tar vi bussen hem till landet och jag hoppas på lite Tacomys kanske, hehe jag och Em brukar ha nått sånt då vi träffas!

Nu ringde telefonen och det betyder att skjutsen snart är här, så jag måste gå!
Puss Hej!

Emelie & Jag efter Gavin konserten haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0