Vandrande vålnad!

Ååh det finns inte vad trött jag är!

Jobbade ju mellan 23-07 inatt och somna väl runt 8-tiden nu på morgonen.
Sen ringde klockan på 12.30 och då var det bara att gå upp och ställa sej i duschen och börja fixa sej för att jag skulle träffa Annie och Filippa på stan. Eller vi sågs ju här utanför vi bor ju i princip grannar nu och har samma promenad väg ner till stan, jättebra ju =)

På stan blev det lite mat på Wayne's sen lite shopping!
Köpte en Blå jacka, lepsyl, Nivea balsam, örhängen, deo, toffsar.. ja bara sånt där smått men behövligt!
Men jackan är jag jättenöjd med varje fall.. den är verkligen jätteblå men riktigt snygg!
Sen gick vi till Indiska och där köpte jag 3 par strumpbyxor, blå, lila och röda haha! Och sen ett par blåa knästrumpor =)
haha älskar att ha lite färg på kläderna nu när det är så mörkt och trist ute!

Nu är jag hemma och jag skulle verkligen behöva sova ett par timmar för att orka med att festa ikväll..
men det får bli senare för nu måste jag börja att fixa iordning mej för ikväll, för klockan 18 ska jag vara hemma hos Sofia och hon bor typ på andra sidan stan, så jag måste verkligen sätta fart nu, men det får ta den tiden det tar!
Men om ett par veckor så flyttar Sofia hit :D eller inte in till mej direkt men huset mitt i mot mej haha är typ 10 meter ifrån våra fönster aassbra ju!!



*oj nu skriver Sofia på msn och undrar om jag är på G haha*
Ses sen Pussar!

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag gar kommer ga i high school nasta ar och bea gar i highschool nu:D

vi bor ca 45 min utanfor DC,, Var bodde du nar du jobbade som au pair? for det var val det du gjorde:p haha ledsen men jag har inte varldens basta minne!

kram

2008-10-17 @ 21:38:13
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0