Yoga

KORS i taket!!
Nu ska Sandra gå och köpa en yoga outfit så hon ser snygg ut på träningen!


Tycker det är ett jävla under att jag ens skriver att jag ska gå och träna=p
Men nu är det dags att ta tag i saken för det finns mycket att ta tag i bokstavligen ;D
Men som sagt nu har jag Lina som sällskap, visserligen är hon typ värsta atleten och jag som aldrig varit i nån Friskis & Svettis lokal in my life.. yep its true haha! Men nu ska det bli ändring och hoppas det är kul!

Ska jobba ikvälls en, men jag hoppas att jag hinner hem efter träningen så jag kan få duscha av mej och vila lite innan. Börjar ju inte jobbet förens 23 så det borde jag ju hinna!



Anywaaaay nu ska jag kila!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack för idag vännen! Ha så trevligt ikväll och var rädd om dej :) Puss

2008-10-17 @ 16:53:30
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0