Can you feel the heat is on?

Sådär, nu har jag deklarerat också!
Är ganska förbannad på de där skatteverket kan jag säga, måste betala tillbaka 4373 kr!
Fattar inte hur det blivit så, har ju den rätta tabellen så jag fattar inte hur det kan ha blivit så fel!
Men det är väl bara att betala, även fast det känns pissigt att jag förlorar så mycket pengar nu när jag ska flytta och allt!

Nu ska jag strax laga lite mat till mej här (om jag orkar).
Sen blir det till att vila lite innan jobbet!

Kände att den här får bli dagens låt!
Känns så somrig och härlig.
Man vill ju bara rota fram sina pilotisar och sen sätta sej i lä mot en skön husvägg med solen i
ansiktet som värmer!

Star Pilotes - Higher


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0