Now I'm standing lonley in tears

ÅHHH Så bra kväll det har varit!
Om jag inte var kär i Dead By April redan innan jag såg dem live, så är jag tamejfan det nu!
Shit va bra de var, och Jimmie (sångaren) är så jäkla grym!
Från att gå till helt fin och clean röst till dessa scream, vilken jäkla teknik han måste ha alltså!
I början när jag bara lyssnade på musiken så kunde jag tycka att det var lite jobbigt med alla dessa scream de har i låtarna, men nu, seriöst vad sexigt det är ;-)
Usch blev nog lite kär i Jimmie där ;-)
Även resten av bandet var ruskigt duktiga, shit skulle kunna lovorda detta underbart bra band i all oändlighet!

Det var ju inte bara Dead By som spelade utan även Sour System, Renegade Five, HEAT, Mustasch & Dia Psalma!
Det var Bandit Rock 106.9 som arrangerade spelningen Rockweekend Tour heter det och de kommer turnera runt i landet här nu i vår!

Haha när Dead by's crew var uppe på scenen och riggade inför spelningen så var även Jimmie & Marcus uppe och fixade med mickar och grejer, och jag kunde inte hålla mej för att ropa (väldigt tyst där jag stod) "Jimmieboy". Även fast jag sa det relativt tyst så hörde han och tittade upp och bara log mot mej haha, vinka gjorde han också.
Sen under spelningen så hade vi lite ögonkontakt då och då, även några smiles hann bytas oss emellan ,han kasta även sin svättiga handduk på mej sen,haha.
Och mellan varje spelning så var det typ signering och jag lät killarna signera handduken, de tyckre de var lite roligt ;-)
De gillade även våra tisher som Lina hade fixat åt oss som det stod "Dead By April" fram och Crew bak...
Tog även lite kort ihop med killarna, dock inte med min kamera för den dog innan de ens börjat spela, så typiskt!
Bilder kommer I promise you that!
En utav deras Crewkille gick även fram till oss med en videokamera i handen och prata och filma oss, kommer nog upp på deras myspace eller hemsida senare..

Efteråt stod Jimmie och nån utav deras crewkillar precis brevid oss och tittade när Mustasch spelade.
Jag, Lina & Linnéa var så peppade just då så vi gick runt och hoppa och studsa, och fjanta oss, så Jimmie och hans kompis bara tittade på oss, men sen börja han och crewkillen också fjanta sej haha. Och självklart kunde jag inte hålla blicken borta för Jimmie är bara FÖR Het alltså, YUM, hans kompis var inte ful han heller. Så vi bytte lite blickar då också hehe.
Efter ett tag så satte vi oss ner på golvet och då gick Jimmie och Crewkillen förbi och då tittade han på mej och hejja igen ;-D Så lyckan var total för mej där haha SÅ SNYGG! Fast läste just på hans myspace att han är gift och har 2 barn, så då gick ju det ur stöpet, fAn liksom ;-) nejdåå nu ska jag inte vara sån!

Nej jag säger då det, GRYMMA!

Pontus, Jimmie, Marcus, Johan & Alex i Dead By April!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, guuud vad underbart det låter! Synd att han är gift dock :p Måste ses snart! puss

2009-04-12 @ 10:09:55
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Elli

Åh, en kille precis i din smak :D Synd med familjen, men ja, vem vet :P Kul att han såg dig med, han skulle säkert sagt ngt om han inte varit en familjefar. Puss!

2009-04-12 @ 10:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0