Å-fest & jobbsnack

Nu har Å-festen slutat och jag tycker det är asskönt!

Visst det är kul att det händer nått här i stan ibland men usch va långdraget med nio dagar!
Fast jag hade en väldigt mysig lördag med en heldag tillsammans med Annie, Filippa & Miranda, 3 helt underbara tjejer!
Vi fika på Waynes och gick runt lite bland tivolit och bara myste!

Tror att det är jag som är trött på att festa nu, har varit fullt ös varje helg nu i över en månad och min kropp pallar inte mer nu haha! Inte mitt psyke heller för den delen, känner mej mer o mer obekväm på fester som i Fredags kände jag mej som en valross bland alla andra där på festen haha, måste verkligen tappa ett par kilo nu och alcohol hjälper inte då! Men jag är taggad och peppad så jag hoppas att jag får som jag vill!!
Nu blir det ett par lugna helger framöver har jag bestämt..
Eller varje fall 1 lugn helg ;) för den 28-29de är det Sucken här i stan och då spelar ju mina aboslut älskade älsklingar Dead By April ;) Och det missar jag inte för nått i världen!
Men nästa helg är det jag, soffan och massa film som gäller, kan förhoppningsvis få med mej en eller ett par vänner som också känner för att bara ta det lugnt!

Nu är det mina 3 sista dagar på kontoret som Planerare innan Mickis ska ta över, det känns faktiskt rätt tråkigt, nu då jag äntligen har kommit in i det och till och med tycker det är rätt kul. Men jag kommer ju gå heltid och samma tider som Mickis varje fall, så det ska vara lätt för mej att hjälpa till eller hoppa in då Mickis är borta och jag kommer säkert vara där inne på kontoret rätt ofta ändå!
Så nu ska det bli dax att packa bröd igen då.. hmm uuuusch va tråkigt haha!
Jaa ja jag ska/är jätteglad över att jag har jobb så tro inget annat!
Men jag tycker att det är tråkigt att åter igen bara bli en i mängden i packen. Nu när man ändå har varit "somebody" som Planerare då man har kontakt med så otroligt mycket folk runt om i Sverige som man pratar med dagligen och som nu känner igen mej som Sandra Fogelberg the problemlösare ;P och inte bara som Fogel, och det är faktiskt  lite kul att vara "kollega" med mina chefer också, man får reda på mycket insider information som är lite kul ibland!

Hmm ja det kanske märks att jag är rätt tankspridd just nu och lite kluven..
Höstdepressionen är kankse på ingång? haha nej fan va tragiskt! :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0