Life sucks and the you die

Alltså i fredags hände det nått som jag väntat och längtat efter i snart ett år..
Och visst det var inte direkt som jag tänkt mej, men jag var asglad verkligen =)
Och sen blir det självklart såhär.. pinsamt, dumt och lite jobbigt!

Men på nått vis tror jag fan att Gud inte vill se mej glad och lycklig!
Vill bara försvinna för ett tag, fan inget blir som jag tänkt mej alltså haha!

Gud vad jag längtar tills Fredag då den här jobbarveckan är över och Dead By April-spelningen på Strömsholmen!
Faaan vad jag längtar tills jag får se mina älsklingar på scen igen., finns inget som kan bring me down sdå så att säga.



Nu ska jag vila lite, sen blir det att gå ut på en powerwalk med Linnéa!
Puss Hej



Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen, vad var det då som hände?! Jag vill veta!!! Nu får det bli en kvällsfika på Wayne's snart! Dock är jag ju fullbokad resten av veckan.. :( Men nästa vecka va? Puss

2009-08-26 @ 09:27:21
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0