Powerwalks!

Åh känner mej riktigt duktig!
Nu har jag gått powerwalks varje kväll i snart 2 veckor.. verkligen jätteskönt!

Tycker jag har blivit bättre på att äta bra och regelbundet också, hoppas jag håller på detta nu.
För jag trivs verkligen inte i min egna kropp, det är jobbigt att se sej i spegeln för jag tänker inte mej själv som tjock liksom. Och jag blir lika ledsen varje gång jag ser i spegeln att jag faktiskt ser ut som jag ser ut och det är inte OK!
Så jag hoppas att jag håller detta nu och att jag kan tycka att det är kul att träna, för jag har faktiskt hittat några pass på friskis jag vill börja på, nån som vill börja med mej?

Men varje fall, känner mej stolt att jag är ute och powerwalkar och till och med gillar det! GO Sandy GO ;-P
Nu ska jag vila i soffan lite innan sängen!


Hurt hurt


Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0