Thank God Its Friday!

My God vad jag är trött just nu, känns som hjärnan snart ger upp och j
ag faller pladask på golvet för att jag somnat!
Ja så känns det varje fall ;)


Men vila hinner jag verkligen inte!
Det har varit full rulle på jobbet idag, jag och Mickis har flummat som aldrig förr.
Haha svara i telefon asgarvandes ett antal gånger idag, och jag måste be om ursäkt till personen i andra
änden om ursäkt om och om igen, hjälper ju inte att man ser Mickis typ ligga på golvet och kvider av skratt!
Ja kul har vi ju varje fall :P


Efter jobbet skyndade vi oss till Tuna Park för lite panik shopping, hitta lite smått och gott som jag ska ha på mej på festen ikväll. Det blir lite party hos en jobbarkompis och det kommer typ bara vara massa Skogaholms folk där vilket ska bli kul!

Nu måste jag börja fixa mej för att hinna alltså, sen måste jag gå till jobbet för där står min cykel, men det känns inte så lockande just nu för regnet verkligen vräker ner och det åskar! Hmm...


Ska dricka mitt 12% vin ikväll med, både gott o effektivt ;-)

Jaja nu måste jag Hurry Up!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0