Bröllop, Miranda & Åfest

ÅH!
D
et skulle vara så grymt skönt att lägga sej i gräset på en filt, lite halvt i skuggan, lite halvt i solen och bara slummra till!
Jag skulle ha gjort det om det inte var så att det är så mycket som händer hos mina grannar...
De ska nämligen gifta sig idag och vigseln äger rum i deras trädgård och sen ska mottagningen också hållas i trädgården! De har smällt upp ett stort jäkla partytält med grymt fin dukning etc. Grejen är att det där nedrans tältet är preciiiis intill våran tomt! Så känns inte så kul att typ gå ut överhuvud taget och liksom sitta där och glo helt ofixad  och ful när resten av folket här omkring är riktigt uppfixade!!

Jag åker nog hem till stan sen ikväll igen, bröllopsfesten lär ju hålla på hela natten och när jag är hemma på landet så vill jag ha lugn och ro och känna att jag kan vara i min egen trädgård utan att det känns som att jag stör, hmm!

Igår så träffade jag lilla lilla Miranda för första gången!
Så grymt söt att jag höll på att avlida haha, nej då men åh va sött det är med sådär små bebisar alltså 2 dagar gammal bara! Helt skumt att det var just hon som låg där inne i Annies mage hela tiden. Haha jag är fan helt fascinerad! :-P

Sen på kvällen blev det lite fest. det var Marielle och Simon från jobbet som dragit ihop lite jobbfolk, det var trevligt!  Vi spela massa singstar, rockband och nått jäkla filmspel! Alltså jag ska verkligen inte vara med på sånna där spel, för jag blir sååå arg då jag förlorar eller inte kan. Det är inte så bra intryck jag gör på folk när jag sitter där och skriker fula ord hela tiden och typ slänger kontrollerna i väggen haha! Lite senare ändå gick jag och Marielle ner på stan, vi gick till Harrys där det var massa folk. Det är ju Åfesten här i stan just nu..

Nähä nu ska jag gå och lägga mej och sova en stund!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0