Melodifestivalen: Göteborg

Ursäkta mej nu men jag tycker verkligen att årets programledare sög totalt!
Hennes skämt vat verkligen asdåliga och det var störigt att hon bytte klänning efter varje låt, hade varit kul typ med ett par 3 ombyten MAX men 8-9 ggr? Come on!
Och så var hennes ögon verkligen fastklistrade på "komihåg" korten lite dåligt tycker jag, man tycker att hon borde kunna Artisterna och deras låtar by now! Tacka vet jag Kristian Luuk!

Låtarna då? Hmm jag gillade Alcazar's låt skarpt, den tror jag kan gå ganska bra i Europa.
Och lite synd att Marie Serneholt åkte ut direkt, för hennes låt var också Eurovision matrial enligt mej!
Men att Emilia som också gick vidrae fattar jag verkligen inte, var det bara jag som tyckte att hon lät förjävlig, fy fan stackars tjej säger jag bara. Och Ugglas? haha ja one of a kind så att säga, ujuj!

Och att de börjat med att köra dueller då? Alltså det blir bara fÖr mycket av allt, låt det bli 2 st som går vidare thats is, sluta med andra chansen och eurojuryns-val etc etc. Liksom tjusningen med hela tävlingen försvinner verkligen..

Nu ska jag titta på lite film här på datorn hade jag tänkt och låta magen vila lite, blev lite för myckey chips ochd dip där tror jag ;-)

   
Vem ska vinna denna sångfågel i år tro?


Kommentarer
Postat av: Leia

Håller med om att denna programmledare inte var något bra alls! Huuusch!

Och låtarna likaså.

2009-02-08 @ 00:07:44
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag gillade också alcazar och Marie Serneholt. Tyckte det var konstigt att inte Shirley gick vidare, hon är ju en väldigt folkkär artist, dock hade hon inte nån stark låt. Jaja.. när kan du ses härnäst? Vill äta/fika på wayne's juu! haha :p Puss

2009-02-08 @ 09:19:16
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Leia

Hahah, precis, och vi verkar inte vara ensamma om det heller. =)

2009-02-08 @ 13:03:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0