1 år senare...

Flyttade in i denna lägenhet i November 07.
och mitt badrum har ju sett förjävligt ut med målarfärgen som hänger och det är sprickor i väggen etc.
Jag har sagt till fastighetsskötaren ett antal gånger under dessa år, både gått ner till kontoret och ringt men ingenting har hänt.  Men nu 4 månader innan jag flyttar så kom det en målargubbe för att kolla på badrummet och han sa "Oj har de varit så här i ett år? hmm, ja nej men det här måstes spacklas om och målas om från grunden"

Haha så på Måndag kommer han tillbaka och ska fixa hela dagen.. han komer redan kl 7 (!!!) På morgonen!
Tills dess måste jag skruva ner allt som är på väggen och även ta ur allt som är där inne.. yeah!
Men fan va skönt att få det fint där inne nu, får njuta som fan mina 4 sista månader haha..

Nu ska jag snart kila iväg till jobbet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0