253 poäng!

JAG VANN IGÅR I BOWLINGEN!

Haha var tvungen att skriva det i caps lock ;-P
Men jag var asglad verkligen.. första serien vi körde så fick jag 5 striker och 4 spärrar haha!
I andra serien fick jag bara 1 strike men rätt många striker så jag tror poängen sluta med 253poäng+5 nånting, för den allra sista så fick jag en strike och jag vet inte om de skrev med den i poängen! Jaja skitsamma jag vann varje fall.. den dåliga förloraren vann =)

Blev inge festande för mig sen då jag åkte med mina föräldrar hem kl 22.
Hade ju som sagt varit vaken sedan kl Torsdag 11.45 och jag hade inte direkt suttit stilla och bara varit heller utan hade verkligen varit igång sedan 11.45 tors! Så jag var så otroligt trött och jag och la mig direkt kl 22.30 igår och somna innan jag ens lagt huvudet på kudden tror jag haha. Och nu idag vaknade jag kl 15 då Mamma väckte me och undra om jag hade dött eller nått haha!
Så nu borde jag väl vara utsövd, men jag känner mej faktiskt fortfarande lika trött som igår!

Jaja skitsamma mycket onödigt vetande för er haha.. det viktigaste jag skulle skriva om var ju självklart..
Att JAG VANN BOWLINGEN efter 6 STRIKER!!
Jag har tyvärr inga bilder för min kamera dog, men jag tvingade Lina att ta kort på poängen på TVn haha så jag har bildbevis!!



Stolt ;-p

Kommentarer
Postat av: Elli

Shiit. jag är sjukt impad- jag är nämligen råsämst på bowling! 12.30 går bussen till partycruise no.1! Längtar min fiina vän! Pussokram

2009-01-24 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0