Nyårsafton 2008-09

Mitt nyårsfirande var riktigt roligt.
Först hade vi middag hemma hos Sofia där vi åt och drack gott!
Sedan gick jag iväg hem till Badde där Lina och hela det gänget var.. haha askul där med
med massa dricka och spel!
Vid Tolvslaget bar det av ner på stan, det var svinigt kallt och massa folk, men alla verkade glada och nöjda.
Efter det mötte jag upp Sofia och dom igen och vi gick hem till Kalle som hade fest.
Var hemma vid 4 tiden någongång och var så kall att jag låg med min tjocka mjukisdräkt som pjamas men låg ändå och frös... nästa år ska jag fanimej vara i ett varmt land och fira nyår eller så är det jag som tar med mej ett par skidbraller eller nått.. no more en liten klänning och nylonstrumpbyxor i -10 C!



 



Bara massa egobilder men wtf ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0