Ace Ventura - The Petdetektiv!

Sitter i soffan och tittar på Ace Ventura som går på 5an nu, haha och fan va bra han är!
Har även kanderade jordnötter och must till och jag bara myser !
Kommer ihåg att jag och Emelie alltid garvade halvt ihjäl oss när vi såg den filmen!
Särskilt då han springer i skogen och får sömnpilar i sig och han slänger omkring med sin kropp och ja ni vet..
Jag lovar att vi låg verkligen på golvet av asgarv då.. haha man kankse är så som 12åring, man skrattar åt allt! ;-P

Jag tycker att det är ritkigt skönt också att de uppmärksammar detta med päls ni vet, han är ju djurens vän liksom.
Älskar då han tar den där lilla mannen och bär honom som kvinnan bär en rävpäls runt axeln, haha så klockrent, ska jag också göra nästa gången jag ser nån ful liten brud som går med en vidrig pälsmössa eller en sån där pälsväst/jacka som äckliga Blondinbella har!

På tal om Blondinbella.. Hon åkte ut Let's Dance igår hahahaHA s rätt, hon trodde säkert att hon skulle gå jättelångt för att hon har så mycket läsare och att alla alla dessa nya läsare skulle älska henne och rösta vidare henne, men icke!
Hon är en hemsk människa (och ja jag vet jag känner inte henne men det skiter jag fullständigt i), folk som bär päls är automtiskt vidriga i mina ögon, såå det såå!

Nu ska jag återgå till filmen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0