Aloha!

Inte kan jag sova inte..
Nepp ligger klarvaken faktiskt, och jag som skulle försöka ställa om dygnet lite haha!
Vet inte vad jag ska hitta på heller..

Tittade på en mysfilm alldeles nyss. Another Cinderella Story med bla supersöta Selena Gomez i huvudrollen som Mary.
Det är en sån här söt måbrafilm liksom som jag trodde att jag skulle bli sömnig av då jag sett den förut, men icke!
Tidigare inatt tittade jag på senaste Grey's Anatomy  och jag grät floder som vanligt haha.. Och jag undrar Whats wrong with Izzie? My guess, a braintumor..I want to see next week's episode now! hehe
Gosh, I have no idea why Im typing in english right now haha, I guess Im pretty darn tired after all ;-P



Oh well I'm gonna close my eyes for a little bit now, and see if I can drift in to lala-land!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0