En röst i natten!

Nu har jag verkligen TOKtröttnat på det här!

Har inte sovit en hel natt på 1 vecka nu tack vare den här förbannade jävla hostan!
Ursäkta mitt språk nu men, usch jag blir så arg!
Kan verkligen inte ligga ner för det är då hostan blir som värst, varför är det så?
Jag är verkligen astrött nu och skulle kunna somna närsom helst, och när jag väl somnar till så vaknar jag upp lika snabbt av en hostattack! Vill SOVA!

Var hemma från jobbet idag med tyvärr, hade inte fått en blund i ögona natten innan och jag var helt slut.
Men jag var uppe och rörde på mej mera, åkte ju tex in hit till stan. Men det tog på krafterna kan jag meddela.
Började nästan gråta då jag kände hur kallt det var ute och sedan när bussen var 10 minuter försenad blev jag så frustrerad att jag faktiskt kände för att bara lägga mej ner och skrika och sparka haha! Väl inne i bussen höll jag verkligen på att börja storböla av nån anledning.. hmm konstigt det där alltså.

Runt 22-tiden var jag aptrött och somnade för natten.. trodde jag ja, vakna vid 00.42 och var pigg!
Eller pigg är jag verkligen inte men pga hostan kan jag inte somna om!
Vet inte vad jag ska hitta på..

Tror jag ska ta mig nånting att dricka för min hals känns såå torr!
Vi hörs, Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen, vännen min! Fy för hostan! Tar du hostmedicin och så? Är du i stan nu? När ska du jobba här näst? Vill gärna ses, vad gör du imorgon? Martin skulle skjutsa nån kompis till Sthlm under dagen, kanske vi kan ses då? Puss

2009-01-09 @ 09:56:49
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0