Fick förlängt!

Idag fick jag förlängt på mitt schema tills den 8 Mars och det känns väldigt skönt!
Är varje fall säker i 2 månader till. Hoppas jag får fortsätta efter det också sen bara =)

Kom hem från jobbet för typ en timme sen och nu har jag precis klämt i mig lite Tomatsoppa och ostknäckemackor, asgott! Men nu är jag så sugen på nått sött men jag har aboslut inge sånt hemma, vilket iof är ganska bra!
Är sugen på BJ glass - ååååhhh! haha

Ska nog släppa ut killarna nu så de får springa omkring lite innan jag går och lägger mig, de ser så rastlösa ut i sin bur därborta haha, de bokstavligen hänger på gallret!


Söta Ernie Bernie & nosen av Rus!


Äh.. nu ska jag se The City!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0