Flyttar 1 Maj!

Idag ringde de ang om lägenheten!
Jag tackade ja och kommer nu få massa pappershandlingar osv för uppsägning av min nuvarande lägenhet
och om kontrakt för mitt nya hem!
Den 1 Maj får jag flytta in, vilket är asbra så slipper jag betala dubbla hyror iom att det är 3 månaders uppsägning på denna lägenhet! Det är ju nästan så att de hinner lägga in lite nya golv och kanske tapetsera och sånt åt mej också, ska tala med dem för tapeterna som är uppe nu är fina, men inte riktigt jag!

Ska bli så grymt roligt att få inreda och hålla på!
Ska börja köpa upp mej nu med lite nya grejer, sälja lite gammalt osv!
Det är ju rätt mycket större än vad jag har nu så det är ju ändå lite space att fylla upp!
Åh jag är excited nått så enormt, hoppas jag får behålla jobbet också så jag inte står där med rumpan bar så att säga!


Fan va trötta de kommer bli på mej på Indiska, då jag
kommer ränna ut och in som en dåre!


Nej nu ska jag sova!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0