Försovigt mig!

Oooopss...

Hade satt alarmet som vanligt på kl12 då jag ska vara på jobbet kl 13.30
Och när jag vaknade nyss och liksom bara skulle kolla på klockan för att se hur länge jag har kvar att sova typ så ser jag den fasansfulla upptäckten... MOBILH-vetet hade lagt av! Så jag kutar upp och in till köket för att titta på klockan och hon står på 12.20... åh vilken tur att jag vaknade av mig själv för annars hade jag varit sen till jobbet och de skulle inte heller ha kunnat ringa och undrat vart jag vår iom att mobilen var död.

Nu sitter jag här och slänger i mig lite mackaroner och sen måste jag ju dra snart!
Har verkligen inte tid att sitta här...
See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0