Fredag

Imorse ringde jag jobbet för att friskanmäla mig, skulle ha frågat efter jobb i helgen också då jag har missat så himla mycket. Men jag fråga ang mitt schema som har tagit slut nu, och Jenny  svarade lite förvånat att det ligger ju papper åt mej som jag ska skriva på och att jag ska fortsätta gå på mitt schema! YES fan va glad jag blev, trodde ju verligen inte att jag skulle få fortsätta på det och gå som extra igen! Så jag struntade i att fråga efter nån extra tid och tänker vara hemma och ta det lungt och bli helt frisk innan Måndag!

Och sedan när jag skulle ringa för att tacka ja till lägenheten så hade de naturligtvis redan stängt! Så jag får ringa dit på Måndag istället och hoppas att de inte hunnit gett den till nånannan. Fast jag står faktiskt först i kön så det vore lite konstigt om de gjort det!

Idag är det ju Fredag och jag ska inte göra nånting speciellt, inte så att jag kan/känner för att ut och festa eller nått sånt.
Jag vill bara  ta det lungt.  Ska strax möta upp Annie för en promenad och det ska bli skönt att få lite luft i sig! Så efter det kanske jag köper med nått gott och äta.

Jaja nu på med lite kläder så jag inte fryser där ute!
=)

Kommentarer
Postat av: Elli

Vad skönt för dig, det vet du att du är mer än värd! PUSS

2009-01-09 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0