Frukost!

Sitter och trycker i mig lite frukost nu innan jobbet.
Har en stor skål med flingor med mjölk framför mig och även ett underbart blåbärstea!
Jag rekomenderar verkligen detta tea, det är av Friggs och det är ett rött tea, fast det är nästan svart!
Men det doftar verkligen blåbär och det smakar verkligen blåbär.. underbart verkligen!

Sov dåligt inatt med, somna väl vid 3tiden, men vakna av ett högt pang efter ca 10 minuter för att råttorna puttade ner sitt lilla hus från "övervåningen" till golvet av buren och jäklar vad det lät, och jag kutade upp för att se till att de inte hade skadat sig, men de verkade vara OK så jag försökte somna om utan lycka. Resten av morgonen har jag var sovit oroligt, vaknade typ hela tiden från minsta lilla ljus typ. Jaja sånt ät livet I guess, är på ett ganska bra humö ändå!


Jättegott tea!

Nu måste jag skynda mig lite, börjar jobba om 50 minuter!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0