Helt jävla slut i kroppen..

Usch Bush vilken hemsk dag det har varit!
Legat i feberfrossa mest hela dagen, har oändligt många lager kläder på mig men ändå huttrar jag så det känns som att alla mina ben i kroppen ska gå av, men min kropp är fan glödhet så jag ligger med armarna runt mig själv liksom, hmm!
Visst låter jäkligt dramatiskt haha men det är så det känns..
Har varit hemma på landet hela dagen så Mamma har tagit hand om mig.. alltid skönt att ha henne pyssla om mig =P
Även Skrollan (katten) märker att jag är sjuk då hon inte lämnar min sida, hon går dit jag går haha hon följer mig tom till toaletten!
Och när jag ligger i soffan ligger hon där ned gosat i min famn.. Gosh vad jag älskar den lilla tjejen alltså!

Låg till och med och grät för jag hade/har så otroligt ont i lungorna och kan knappt andas, mitt hjärta går också i 180 vilket är lite läskigt! Mamma satt och sa att hon ville ta mig till akuten då hon tror jag har typ lunginflammation eller nått.. haha men det sa jag prompt NEJ till! Hatar sjukhus!

Imorron ska jag jobba, undrar hur det kommer att gå?
Men jag kan verkligen inte sjukanmäla mig igen, var ju mindre än en månad sen jag låg hemma och var sjuk, de
kommer fan sparka mig! Får gå dit och se hur det går.

Nu ska jag gå och sova, ska ta några ipren innan.
Hoppas jag kan somna snabbt, orkar verkligen inte ligga och hosta mera!

Natti Natti / En klen Sandra!


Kommentarer
Postat av: Elli

Jag tycker verkligen synd om dig. Du blir så lätt sjuk. Hur är det med immunförsvaret? Och nej, fn, de kan ju inte sparka en bra tjej som dig när de har 100 nötter anställda,bara för att du varit sjuk rätt tätt inpå, det skulle vara helt stört. Men stackare, krya på dig. Kanske ses idag en stund. Krya på dig, verkligen. Pussokram

2009-01-04 @ 06:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0