Host host

Tack vare att man hade alldeles förlite kläder på sig på nyårsafton och dessutom var ute typ halva natten i -10C så är jag nu förkyld.. igen!
Men har ingen feber den här gången, thank god. Men jag hostar och hostar. Det gör riktigt ont i hela luftrören och i halsen.. men jag häller i mig varmt tea och har på mig en halsduk!
Nu ska jag hoppa in i duschen och förhoppningsvis duscha av mig hostan!

E + R = <3

Har 2 små killar som sitter och tittar på mej från buren just nu
tror jag ska gå och gosa lite med dem! Sötnötarna!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, så tråkigt att du är förkyld igen! Jag kan tyvärr inte ses på måndag då jag har praktik heela dagen skit! hade jättegärna gått med o sett på en lägenhet! Vad spännande, hoppas den är fin! Annars kan jag onsdag tror jag.. Puss

2009-01-02 @ 20:25:31
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0