Insomnia

Läste idag i tidningen att folk som lider av sömnbrist får svårare itu med förkylningar (då imunförsvaret inte är helt i balans) om man inte får sina 8 timmars sömn varje natt, man riskerar även att dö i förtid!
HAhaha låter ju prima verkligen. Jag har alltid haft svårt för att sova, eller rättare sagt har svårt för att somna. För när jag väl sover kan jag sova mååånga timmar! Och i och med att jag jobbar nätter för det mesta så har man ju svårt att sova om nätterna. Just nu känner jag mej megatrött i ögonen och det känns som om jag skulle kunna somna när som helst, men icke, har legat och försökt med det i flera timmar nu!

Är sugen på nått och äta också, men självklart har jag absolut inge ätbart här hemma. Fck är sjukt sugen på Cola just nu också.. inte bra!  Har ingen frukost tills imorron heller, inget att göra matlåda av heller för den delen, braaa där Sandra!
Och aldrig att jag tänker gå upp tidigare bara för att jag måste gå och handla! Får väl köpa mej nått från Selecta automaten på jobbet!


Jag önskar att jag hade den där Colan hos mej nu
(bild från Turkietresan i höstas!)


Äsch startar en film eller nått nu!
Natti!


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jo men det vet jag också, såg det stephenie hade skrivit om boken på hemsidan. dock sägs det att den inte kommer släppas eftersom hon inte känner för att skriva klart den när någon la ut den på itnernet. därför la hon ut den på hemsidan så att de som vill kan få läsa den, men dock är den inte färdig som du också sa

2009-01-14 @ 10:20:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0