Mega förkyld =(

AJ har verkligen ont i luftrören och i lungorna!
Och hela jävla kroppen värker verkligen, kan knappt sitta eller ligga still för det gör så ont, men rör jag mig för mycket så känns det som att mitt huvud ska explodera!
Höll på att frysa ihjäl inatt också, låg med massa kläder på mig och 3 täcken men det hjälpte inte, till slut låg jag och värmde mig på mej själv haha... FEBER!
Och jag sov var så positiv igår då jag bara hostade lite granna och inte hade nån feber!

Nu ska jag gå och lägga mej framför TVn varje fall för jag blir alldeles yr av att sitta här vid datorn.
Ska nog sätta på en film och göra en kanna med varmt tea!


Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0