Middag & Bowling!

Idag har det varit en sån soft dag!

Har hängt med Annie & Filippa hela dagen, jättemysigt har vi haft det med lunch på Wayne's och fika på Espresso House. Sen var vi hemma hos Annelis mamma en liten stund och Filippa var hur mysig som helst. Vi kramades en massa haha.. sötare unge får man leta efter alltså!
Kan lägga upp lite bilder imorron över hur dagen såg ut!

Just nu sitter jag hemma hos Lina och bloggar. Charlie (kakatuan) sitter på min axel och piper lite.
Vi ska strax gå ner på stan där vi ska möta upp Linnéa och sen går vi nog till Ming Palace och äter middag.
Kl 21-22 har vi bokat en bana i bowlinghallen så då blir det att bowla så det står härliga till!
Jag hatar visserligen att bowla, tycker verkligen inte om det, men det är mest för att jag är en sån fruktansvärt dålig förlorare och jag blir verkligen arg när jag förlorar, och grejen är att jag är så dålig så jag förlorar ju alltid också! Men de andra vill spela och då hänger ju jag självklart på!

Nu ska jag sminka mig lite lätt!
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack sååå mycket för idag, vännen miin! Lycjka till på bowlingen ;) Puss

2009-01-23 @ 19:42:22
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0