Pokerface!

Sitter med laptopen i köket, för jag läste just att om man har sömnproblem så ska man inte lägga/sätta sej i sängen förens precis den stunden man ska gå och sova, för då lär man kroppen att det är där man sover och inget annat.
Så nu ska jag sitta här tills jag håller på och somna!

Mina grannar vägg i vägg har fest!!
Sure, det är Lilllördag, men det är ändå en dag mitt i veckan och jag är trött och jag har absolut inte
lust att höra hur de härjar sådär.
För de är fanimej inte tysta.. När jag kom hem vid 20tiden så var det ganska lungt, de satt och spela gitarr och sjöng, riktigt bra var han som sjöng, jag sjöng tom med där ett tag, Wonderwall! (haha ja det är lyhört).
Men nu är de bara jättejobbiga, vete fan va de håller på med för de hoppar och håller på och mitt golv här och köksluckorna darrar och vibrerar! Mina ljus på bordet darrar till och med!  Skulle inte förvåna mej om golvet skulle ge vika och de åker ner till de där 2a våningen, det är ett gamalt jäkla hus vi bor i!

Hoppas de drar ut snart så det blir tyst och lungt ett tag och vi ber om att de inte har efterfest!
Nu har de Pokerface på för fulla muggar och hoppar och dansar eller va fn de håller på med!
Åh det som har varit så himla lugnt här ett tag nu då de andra grannarna har varit utflyttade typ 1 månad.. skönt att jag flyttar snart till ett hus som inte är lika lyhört!
Nu körde de precis nån jvla ramsa som lät typ.. "blablablablabaaa nu dricker vi mera, SKÅL SKÅL ALCOHOL ÅÅÅÅH"
även "ratarata raaa" är också poppis.. haha kan ju sitta här o raportera live hela natten :-P






Kommentarer
Postat av: Anneli

Förstår inte hur respektlösa människor kan vara sådär i hyreshus! Måndag går jag i skolan till 15.30 och även tisdag.. onsdag ska jag träffa kusin men torsdag är jag ledig! (1 vecka alltså) Triiist att vi inte har mer tid tillsammans!

2009-01-29 @ 15:15:48
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0