Shopping!

Nu har jag varit nere på stan och gjort lite ärenden!
(Och just i detta nu kom jag på att jag glömt en sak, det allra viktigaste jag skulle göra, varför jag gick ner på stan till och börja med! Skit också, hmm jaja får göra det på måndag då, ska varje fall ner då!)
Nu har jag ruskigt ont i magen igen, men gick till apoteket så nu har jag ipren varje fall..
Men de som säger att man ska motinera och röra på sej för att bli kvitt mensvärken är ju för fan störd, varje gång tänker jag att jo de kanske har rätt och så är jag ute och går och Varje gång blir värken 1000gånger värre, usch usch!

Blev lite shopping varje fall, det var på tiden haha!
Det blev en del casualkläder och även lite festgrejer..

Wedins - 499kr
Wedins -  599kr
Bikbok - Fritz (hihi) stuprörsjeans 199,50kr
Bikbok -  45 kr
Bikbok - leggins 149kr
HM - 198kr
HM - 6par hotpants 149kr

Sedan blev det också lite handcream för mina torra händer, Body Lotion, och en dagcream för ansiktet då jag är så väldigt torr nu på vintern.  Blev även ett nytt lipgloss, foundation och manikyrlack från HM.
 


Nu ska jag hoppa i duschen sedan börja göra iordning mej inför kvällen då det blir fest med Elli!
=)



Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vad mycket fint du shoppat! Vill också! Just nu inväntar vi gäster, men jag är sjuk! Jag tror det är magsjuka, kräktes och hade mej igår och är inte bra ännu :/ Skkiiit! Hoppas du mår bättre från mensvärken! Usch! Du måste komma förbi nått i veckan :) Puss o kraam

2009-01-18 @ 10:47:00
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0