Sjuklingen uppdaterar

Trodde att jag var på bättringsvägen igår iom att jag var feberfri större delen av dagen och hostan var inte alls lika intensvin som dagarna innan. Men HA.. på kvällen precis innan jag skulle gå och lägga mig började jag hosta som en galning igen och det gjorde såå ont! Febern var också tillbaka!
Satt upp och "sov" inatt då det var omöjligt att ligga ner då hostan blev som värst!

Dagen har bestått av lite serietittande på datorn typ, och att hosta såklart! Det lär väl aldrig ge sej!
Tänkte vara hemma imorron också från jobbet sen på torsdag tror jag att jag går iväg hur jag än mår, kan inte vara hemma längre usch usch!

Men imorron om jag inte har feber ska jag göra en liten kul sak, hoppas allt går vägen.
Vill inte berätta vad det är förens jag vet säkert!
=)

See ya!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vad är det för spännande sak? Vill ses snaaart! Saknar dej! Idag pratade Filippa om dej då jag sa att vi skulle gå ut. "Täffa Sanda" sa hon då. Åh, vietnamkök är ju uuunderbart! Nästan bättre än Spicey Hot! Vi borde köpa mat där nån gång och ses hemma hios dej eller mej och ha myskväll typ med film o så! Nån gång nästa vecka kanske? har fullt upp med plugg till måndagmorgon. Nu ska vi ta oss ut här! Krya på dej vännen, mamma och Ronny har typ samma som dej tror jag, hoppas vi klarar oss! Puss puss

2009-01-07 @ 11:08:52
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag misstänkte att det var de du skulle göra! Du får skriva sen om hur det gick! Både kul o tråkigt att du inte går på schema fr.o.m söndag då! Jag vet ju inte heller riktigt hur mitt schema ser ut.. ska ta reda på det imorgon då jag ska till skolan och ha slutseminarium i kursen, skönt! Hoppas på slappa dagar och lååånga sovmorgonar! Jaja, nu så ska jag snart natta Filippisen här, sen se på Top Model :) Vi hörs snart igen! Pusss

2009-01-07 @ 19:26:00
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0