Skrollan!!!!

Hon är snart 16 år.
Hon har funnis i mitt liv sedan jag var 6 år gammal och fortfarande gick hos min dagmamma.
Hon skulle först heta Selma, det var vad min syster först döpte henne till.
Men när  jag var 6 år kunde jag inte uttala Selma utan sa hela tiden Semlan haha.
Så hon fick sedan heta Skrollan!!!!
Sedan dess har hon varit MIN.
Det är den lilla personen jag saknar mest hela tiden.

Just nu är saknaden någon enormt,. Och det enda jag vill nu är att ha henne här hos mig, i min famn!!
Åååh jag vill hem till landet så jag kan vara med henne, min bebis!
Älskade älskling OJ vad jag saknar dej, min bästis =)




(många tycker nog att det är rätt töntigt att någon kan känna sånt för en katt, men det struntar jag blanka tusan i, hon är det finaste i mitt liv och det är jag sååå glad över!! )

Skrollan, Bebis in my heart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0