T.B

Det finns en sån fin kille på skoga som enligt mig är såååå fin och jag vill bara ha honom! ;)
Åh blir galen på mej själv snart för jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Vi känner inte varandra eller så och vi har inte direkt pratat heller, han är bara en sån som jag tittat på och så fort
han typ tittar upp på mej nångång så kollar jag bort haha, så det känns så töntigt om jag skulle börja typ hejja nu...


Men ååh, får ett sånt där härligt pirr i magen när jag ser honom.
Vill bara att han ska lägga märkte till mej som jag har gjort för honom..
Han ser så grymt mysig ut och skulle inte ha nått emot och ha hans armar runt mej i en varm kram!
Han verkar inte heller riktigt förstå att han ser så bra ut som han gör, visst jag känner honom inte, men hans kroppsspåk säger inte direkt "Här är jag, kom och ta mej" utan han ser lite blyg ut, och på nått sätt blir jag ännu mer intresserad..
Han tittar ofta ner i golvet då han går men har liksom ett litet leende på läpparna ändå, men när vi går förbi varandra så skriker jag i hela min hjärna "Men TItta UPP då, SE mej" haha!
Hmm ja det är inte lätt när det är svårt, men det blir ju lite roligare på jobbet när man har nått fint att se på och timmarna går snabbare!


Åh I Want YOU to want me too!!


Kommentarer
Postat av: Elli

Vem kan det vara? Att du aldrig nämnt detta på jobbet :)

2009-01-30 @ 08:27:01
Postat av: Anneli

Naaw, sötis där! Som sagt, han är rättså blyg.. men försök lägg in en stöt eller ta reda på mer facts about him! Jag kan ju inte så mkt tyvärr.. Puss vännen och hoppas kryssningen blir underbar!

2009-01-30 @ 17:18:29
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0