The Golden Globe Awards

Nu är vi ju inne i en fantastisk tid på året!
Det är nu alla dessa underbara galor börjar ta fart igen!
People Choice Awards, The Golden Globe, Grammys och självklart The Academy Awards!!
Jag Älskar att titta på dessa galor, klänningar, smycken och liksom glädjen de stora stjärnorna visar
då de vinner ett pris, tycker det är så kul att man får se hur är som personer och inte är i någon roll!

Och jag tackar också Kanal9 att de visar alla dessa galor live!
Så nu laddar jag här i soffan, för om 1 timme drar alltså the Golden Globe Awards 2009 igång!

Egentligen borde jag verkligen sova nu, har ju varit sjuk men ska nu jobba imorron, för första gången på över en vecka. Känner mej fortfarande inte helt 100 så ännu en anledning till att jag borde sova. Men jag vill se galan live och det är slut till kl 5 sedan har jag 4 timmar på mej att sova haha! Ska TiVo-a det hela också utifall jag somnar till och missar något, för då kan jag bara spola tillbaka!



God Natt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hallojs , haft en bra helg?

2009-01-12 @ 02:44:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0