Titta på lägenhet

Äsch kan lika gärna berätta vad jag ska göra imorron som ska bli så kul!

Jag ska titta på en lägenhet!
Precis på den gatan jag har sökt på typ 5 lägenheter innan utan att ens fått chansen att få gå och titta, men nu är det alltså min tur! Ska bli jättekul och hoppas verkligen att det är en jättefin och mysig lägenhet!
Det är en 2a på 64,5kvm och den ligger typ bara på andra sidan gatan mot där jag bor nu, fast det är på Västermalm- sidan den här gången, alltså bort från ghettot ;-P
Skulle egentligen ha varit och tittat på den i måndags, men både jag och hon som bor i lägenheten nu låg hemma i influensa, men imorron blir det av!
Känner mig verkligen excited samtidigt som att jag känner mig lite orolig pga av jobbet och sånt.
Liksom för jag kommer ju få betala några fler tusen i hyra än vad jag gör idag, fast den är samtidigt inte pissdyr, men utan jobb kan det ju bli lite jobbigt! Men som sagt jag tror och hoppas att jag får jobba vidare på Skoga aka Fazer ett tag till. Sitter och tittar på lite inredningsbloggar och andra sidor nu. Fast jag har en ganska stor koll på hur jag vill ha det. Det ska bli så kul att få fixa och hålla på.. fast jag ska väl inte ropa hej än, måste ju få lägenheten först haha!



Nu ska jag kika lite på Grammisgalan och se om det är nått kul som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0