Tyler David Cooke!

Kom hem från jobbet för 2 timmar sedan!
Och jag visste att Mamma hade varit  här uppe i min lägenhet igårkväll för att hämta bröd och för att lämna ett brev som jag hade fått hem skickad till landet då de inte visste min nya adress..
Och jag blev SÅ GLAD när jag såg adressen..

Det var Vicki min hostmom från USA som skickat ett helt adoroble kort på Oliva & Annika som håller i deras helt nykläckta lillebror :-D
Den 26 December föddes lille Tyler David Cooke haha!!
Åh jag började att störttjura för tusan!
Tjejerna var såå himla fina och stora och lille Tyler är helt underbart söt!
Usch vad jag saknar familjen just nu, det är galet! Vill bara åka över dit och hälsa på!
Kan försöka ta kort på kortet senare och lägga upp så ni får se för det är så fint!

Update

Nu har jag legat och tittat igenom bilder sedan USA tiden i 2 timmar haha!


Vackra Olivia and I (när jag hade
den här masken på mej kallade Annika mig av okänd anledning  alltid Mr. Hanks!
  haha)


Annika! (skönaste ungen ever!)

De var så små här, Annika skulle snart fylla 3 år här då den här bilden togs
och Olivia hade just fyllt 4 år! Nu är de snart 6 och 5 år gamla, crazy!!

Nu ska jag sova :-P



Kommentarer
Postat av: Anneli

Åhhhh, vad kul att du fått brev nu!! Men då var det ju nyligen de fick honom! Vad kul med en kille också när de har två tjejer sen innan! Hoppas vi kan ses idag om du har sovit nånting :) Puss

2009-01-21 @ 09:45:12
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0