Varsel & Shark Tale

Hjälp!
Fick reda på idag att 20st från packen (min avdelning på jobbet) har blivit varslade!
Känns ju inte alls kul och jag fick genast en jobbig känsla i kroppen.
Tänk om de tänker sparka mej med? Fast då borde de ha sagt nått annat än
 -"Nej kom som vanligt på Måndag bara, du har lite papper och skriva på där" då jag ringde igår!

Måste ta reda på det ordentligt innan jag tackar ja till lägenheten, usch stackars de som måste gå!



Idag har jag inte gjort nått vettigt alls, vakna alldeles för sent efter ännu en sömnlös natt.
Sedan har jag bara suttit och tittat på film tex The Sisterhood of the traveling pants 2 hehe söt den var, mysigt att se på sånna där chickflick filmer ibland. Tror att jag ska se Batman; The Dark Knight nu, men jag tvekar lite.. tycker det är så jobbigt att se på filmer med min älskade Heath nu sedan han dog. Det är snart 1 år sedan nu, jävlar vad snabbt det har gått.. men ändå, se på en film som han inte ens hann göra klart ordentligt känns jobbigt, haha töntigt jag är ;-P

Åh kom just på att jag har Shark Tale på datorn också, den ska jag nog se.. det var ju Olivia & Annika's favoritefilm.
Minns att Annika skratta halvt ihjäl sig i början då the worm skriker innan han hamnar i vattnet! Haha åh ibland saknar jag tjejerna nått så enormt!
Shark Tale

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0