Vart tog målar'n vägen?

Hmm det tog typ 15 minuter för honom att spacka badrummet.
Sedan sa han "Jag kommer tillbaka om någon timma för att måla, för nu måste spaklet torka, vi ses"
Jag frågade hur länge "någon timma" var och han sa att det var svårt att förutse men drygt någon timme.

Jag sitter fortfarande i köket och väntar på att han ska komma tillbaka och göra klart sitt arbete.
Jag är sååå himla jättetrött just nu också, vill inte göra något annat än att sova. Vågar inte gå och sätta mig i sängen och kolla på film heller för då kommer jag till 110% att somna direkt.
Liksom jag hade ju kunnat sova nu emellan han är iväg, men det kändes lite onödigt att bara få sova "någon timma" för att sedan vara vaken igen...



Hmm hoppas att han kommer snart blir tokig och rastlös av det här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0