Way too early!!

Gosh, jag fattar inte hur ni människor pallar att kliva upp så här dax???
Alla ni som ska till skolan och jobbet nu vid 7 tiden usch det är ju hemskt!
Visserligen så har jag bara sovit runt 2 timmar kankse men ändå, det är ju vidrigt att vara vaken nu!
Nej tacka vet jag att jobba tlls kl 6-7 och sedan få gå och lägga sig istället! haha Tycker alltid så synd om de som kommer til jobbet då jag går hem, för då har de redan fått gjort denna prosess att vakna så här tidigt =P

Anledningen till att jag är uppe nu är att en målare kommer alldeles strax för att spacka mitt badrum!
Sedan ska han iväg igen till några andra kunder sen ska han komma tillbaka hit för att måla! Ska sov lite mer då tänkte jag!

Måste egentligen ner på stan idag också måste lämna den där satans uppsägningslappen till fastighetskontoret, får se hur det blir med det, kanske tar en promenad ner då han är här och målar senare igen.
Åh kommer vara ruggigt trött på jobbet sen inatt kommer fan somna allt bröd!!


Det är ju iof väldigt vackert med soluppgångar!

Usch Bush nu ska jag dricka mitt älskade blåbärstea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0