Whats worng with me?

Jag kan verkligen inte sova fast jag är sååå trött!
Det här börjar bli riktigt störigt.. jag behöver sömn!
Idag när jag var i omklädningsrummet på jobbet så såg jag helt förskräcklig ut.
Jag hade verkligen svarta ringar under ögonen, de verkligen syntes! Usch fick nästan panik för visst jag har alltid haft sömnproblem men aldrig har jag haft svarta ringar under ögonen =(

Just nu ligger jag och tittar på The secret life of the american teenager en abcfamily serie!
Handlar om en 15årig highschool tjej som blir gravid och om hennes resa om olika val om vad hon ska göra med barnet. Den är väl sådär halvbra.. lite 7th heaven över det hela.



Men åh jag vill bara sova.. typ 2 dygn i sträck skulle vara perfekt!
Fck.. nu är jag hungrig också!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vill med se den där serien! Vill träffa dej snart också! har ju fullt upp här... hur ser fredag ut för dej? PUSS

2009-01-28 @ 17:02:55
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0