Hultsfred!



Nu måste jag sova för jag ska upp kl 5 imorrn..
Jag blir upphämtat här utanför mej vid 5.30 och då ska jag vara klar!
Vete 17 om min packning är så bra, känns som jag packat förmycket men ändå känns det som om jag
glömt massor! Men jag ska ha asroligt nu varje fall med, fest, vänner, häng och framförallt MASSA musik!

När jag kommer hem på Söndag är mitt vardagsrum nyrenoverat också.
Min syrra och hennes kille ska vara här under veckan och tapetsera och måla, så jag har nått att se fram emot när jag kommer hem också!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha det uuunderbart kul nu och var rädd om dej! PUSS

2009-07-07 @ 08:49:42
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Anneli "blivande tvåbarnsmamma"

Ja, det är klänningen jag fick av dej! Superfin! Har fåt många komplimanger för den :) Vi kan väl ses snart igen? Tisdag passar mej.. Puss

2009-07-16 @ 14:23:49
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0