Sommarlov från bloggen

Ja det kankse märks att jag inte bloggar så mkt längre!
Pallar fan inte om jag ska vara ärlig!


Jag har ändå gjort mycket kul i sommar!
För 2 veckor sen var jag ju på Hultsfred och levde loppan.
Massa musik, folk, fest, tält, lera etc etc bilder finns på facebook för den intresserade!
Var även på Sonisphere festivalen i helgen, sjukt kul det med, var ju en metallfestival så det var lite annorlunda än mot
Hultsfred & Rockparty men det var en del bra band som spela då med!
Men självklart spelade mina älskade Dead By'sare, sjukt bra båda spelningarna verkligen :) Finns även bilder från den festivalen på FB!

Har också börjat jobba igen och det går förvånansvärt bra, finns ju massa kvar jag måste lära mej,
men de dagliga rutinerna börjar jag få pejl på varje fall och det känns otroligt skönt!
Och jag tycker till och med att det är OK att jobba dag nu.. skönt att få lite rutin i vardagen faktiskt.
Fast jag saknar att jobba nätter varje fall!!
Har även fixat in Sofia och Linnéa på Skoga/Fazer så nu har jag 3 utav mina närmsta vänner som jobbar där och det känns jättekul! :D

Har även fått mitt vardagsrum fixat, så nu är det sjuuukt snyggt här inne och jag trivs verkligen, det är absolut mitt favorit rum i lägenheten nu!
Sitter jämt i soffan och myser och tittar på min fina fondvägg ;)
Tack syster och svåger som var här och fixade en massa!


Jag och Lina på Sonisphere                                 Killarna i DBA <3

Nej nu ska jag sussa!
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anneli "blivande tvåbarnsmamma"

Ja, ikväll ses vi! Skönt att det går bra på jobbet :) Nu ska jag kolla din facebook! PUSS

2009-07-21 @ 09:22:03
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: camilla

förstår inte hur du kan fixa in fler folk när det knappast finns tider för dom som jobbar där redan.

2009-07-22 @ 05:21:58
Postat av: Elli

Ja, roligt att prata med dig idag fast jag ville ha värsta tepartyt med mys och prat haha. Mycket vill ha mer :) Du är duktig och skitsöt i din utstyrsel och dina lila pjucks. Me like!



watch this, u gotta' love the americans and white ppl dancing :P



http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0

2009-07-28 @ 02:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0