MTV Movie Awards 2009!

Sitter och tittar på en streamcamera över röda mattan just nu!
Det är väldigt dålig bild så man ser lite halvtaskigt, men man hör typ hur fotografer och fans skriker en del namn
så man vet på ett ungefär vilka som är där... och så kan man läsa en liveblog på MTV.com också som typ skriver så snabbt de ser vilka som är där och vad de har på sej, haha ja jag är galen som sitter uppe och tittar på detta då det är arbetsdag imorron.
Men jag känner att jag kan klara mej ändå, börjar ju inte jobba förens 14 imorrn så :)
Jag hoppas innerligt att svenska mtv visar detta live på tv annars blir jag skitsur!
Just nu visar de bara massa after hour, alltså bara massa musikvideos.. men det är ju ändå 50 min kvar innan själva galan börjar!
Men jag blir så grymt ledsen om de inte gör det, för jag tror inte att det visas online live nånstans heller, och om de gör det så kommer det nog bara att kunna kolla om man bor i US och det gör jag ju tyvärr inte längre :(

Jag vill ju så gärna se den där lilla prewiewn av New Moon som de ska visa under kvällen, jag har redan sett en sneakpeak på 15 sec och det var alldeles för lite!


Vad jag fattar det som är det väldigt mycket focus på Twilight och Slumdog Millionaire ikväll haha
inte mej emot då båda är grymma filmer!

Oj Jäklar nu skreks det till, undra om det var typ Rob eller Kristen som kom haha!?

Kommentarer
Postat av: Camilla

SV: Tyvärr vet jag inte.. Jag kollar på den amerikanska MTV på min anten.

2009-06-01 @ 03:14:57
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0