Finaste vädret idag!

Åh blev man glad or what när man drog upp rullgardinen idag?
Tack vare att Jehovasvittnen ringde på dörren strax innan 12 idag så vakna jag i god tid också.
Jag öppnade inte dörren utan tittade i kikhålet och smög ifrån dörren så de inte skulle höra att det var någon där haha!

Gårdagskvällen var jättekul, Lina & Linnéa var här hos mej och vi tittade på Melodifestivalen som fick en väldigt öväntad vinnare enligt mej. Hade inte ens hört nått snack om henne alls och så vinner hon, det är ju absolut ingen dålig låt, lite häftig faktiskt så nu är det väl bara att hålla tummen för att det går bra i Moskva sen :)

Häromdagen fick jag lite nya bilder på lille Tyler. Så himla söt och han är (enligt mej) väldigt lik sin syster Olivia.
Har även mailat lite med Vicki de senaste dagarna. Det känns så bra att få lite uppdatering av vad som händer i deras liv. Berättade för Vicki att jag är lite ledsen och rädd över att de inte ska komma ihåg mej och att de redan glömt mej.
Men Olivia pratar tydligen fortfarande massor om mej och saker jag lärt henne :) Hon går tex fortfarande och säger ÅÄÖ och då hon hon rabblar alfabetet i skolan säger hon ofta att ÅÄÖ är de svenska bokstäverna som de inte har  i USA, hehe. Och Annika är tydligen lika galen och rolig som förut och att hon är grymt smart :)
Vicki fråga också om jag "ever will be back for a visit" och att de skulle älska att jag hälsa på!
Jag vill verkligen åka men jag vill inte åka själv, vill ha nån vän med mej, men ingen vill åka med.. så vi får se hur det blir!


vår!?

Jaja lite uppdatering där, får se när jag skriver i bloggen igen.
Nu kurrar magen och jag ska försöka att fixa lite käk, ikväll blir det jobb som vanligt!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Elli

jag vill tillbaka på egna villkor så jag skulle gärna henka. Och se lite mer av ditt PA (förkortningen? :)



Kul att du bloggar igen. Och inlägget ovan; mycket stämde på dig!



Puss

2009-03-22 @ 10:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0