jag kräks uppochner och baklänges..

USCH!
Är lite upprörd nu + äcklad till tusen, ska berätta varför!

Jag loggade in på msn, och då hoppar ju windowsliveMSN rutan fram, där det brukar står en massa
nyheter, skvaller och sånt, ja ni vet kanske.
Men idag var den första bilden på en STOR VIDRIG GIFTIG spindel..
hur fan kan de sätta ut en sån bild sådär, jag höll på att få en hjärtattack och jag skämtar inte!
Fattar de inte hur många människor som har fobi för spindlar?
Jag är en utav dem kan jag ju säga, får fortfarande rysningar och känner mej helt sjuk i kroppen!
Fast jag har blivit bättre ändå måste jag säga, förut när jag såg en spindel på en bild på datorn kunde jag inte ens röra tangentbordet på ja, flera timmar efteråt!


Lägger upp ett foto av den här raringen istället
MYCKET gosigare!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag vet precis vad du menar, har precis samma sak fast för ormar. Det är många som inte fattar det och jag blir ledsen då! Blir helt yr och illamående och det du beskriver.. Vet inte hur man botar en sådan fobi, skulle gärna vilja bli botad. Puss på daj!

2009-03-25 @ 14:28:13
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0