Jesus take the wheel!

Ja han har gjort det igen..
Han har gett mej ståpäls igen..
Såg förra veckans American idol i helgen, några dagar sent sådär men strunt samma!
Och jag måste säga att jag verkligen gillar Danny Gokey.
Han sjunger så innerligt och jag verkligen lyssnar på vad han sjunger. Märks att han är kyrkomusiker alltså!
Det finns bara audioklipp på youtube från AI lite synd, men låter bra ändå även fast man inte kan se framträdandet!

Danny Gokey-Jesus take the wheel


Självaste Carrie Underwood var också med och framförde en sång tillsammans med Contrylegenden
Randy Travis. Han vet jag inte mycket om alls, men Carrie är fan grym ju!

Carrie Underwood, Randy Travis - I told you so



Jag är nog en litet fan av countrymusic ändå, (fast bara i smyg) haha  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0