Melodifestivalen!

Åh ikväll avgörs det alltså!
Undra vem vi kommer skicka iväg till Moskva..
Jag kommer Hejar definitivt på EMD.. bästa låten, bästa framträdandet och 3 snygga killar ; )

Måns Zelmerlöw, Foto: Carl-Johan SöderCaroline af Ugglas, Foto: Carl-Johan Söder
Foto: Carl-Johan SöderEmilia Foto: Scanpix
Alcazar, Foto: Carl-Johan SöderSarah Dawn Finer, Foto: Carl-Johan Söder
Molly Sandén, Foto: Scanpix
Malena Ernman Foto: Marit Solblad/Vi-FotoFoto: Carl-Johan Söder

Foto: CJ Söder, SVT

Ja det är väl bara att vänta att se antar jag!

 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hejade också på snygga EMD, men nej då.. opera ska det tydligen vara enligt svenska folket. Gillade inte alls den låten, men får väl se vad resterande europa tycker, kanske blir storslaget! VILL SES SNART VÄNNEN!!! Jag hör av mej när jag är klar med min hemska hemska tenta.. Puss o kram

2009-03-15 @ 09:49:00
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0