Mys

Halvligger på golvet med datorn i knät, blir vamt o gött hehe!
Sitter och kollar på LAfilmen som jag, Mikey & Annie gjorde då vi var i LA.
Fy fan va små vi var och jäkligt dramatiska typ heeela tiden,,haha
"Det gäller liv eller död om man cyklar där alltså, man blir ju liksom lite skeptic* som Annie säger!
Ja mycket roliga minnen dyker upp då man ser på filmen =)

Anledningen till att jag sitter på golvet föresten är att jag har råttorna ute, eller det är bara Rusty som klev ur buren nu. Ernie sov sött i sin mysiga säng! Men Rusty är så go när han är själv, klättrar runt på mej i detta nu och tycker nog också att det är lite skönt att datorn varm för det gör att filten jag har runt mej blir varm och det är ju gosigt tycker han!


E o R.. mina Nosar då! <3


jaja ska nog se till att han hoppar in i buren igen snart, börjar få träsmak =P
(
jaha bara för det sprang E just ut från buren, får väl sitta en stund till då, de är ju så söta när
de springer omkring tillsammans, de pratar och knorrar liksom hela tiden)
Go Natt!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Gaaaahhh!! hahahahah vad jag skrattar när jag läser min mening där! Minns det från filmen!! Hahaha pinigt Men åh, wanna go back there! Otroligt att vi verkligen kom iväg dit. För övrigt.. vet inte om Sarah Dawn Finer uppträdde då på Tuna, såg bara de två första.. Vill ses snart! Puss

2009-03-24 @ 15:32:01
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0