10 timmar in hell!

Usch Bush för denna arbetsdag!
Jag brukar annars gilla 10timmarspassen, men idag var det bara pina..
kändes som jag aldrig fick gå därifrån, att det var mitt fängelse..
De sista timmarna var jag grymt irreterad över allt och alla, kan inte ha varit kul att jobba med :P
Men när klockan slog 17 så stämpla jag ut fort som fan sen typ sprang jag hem haha!

Nu sitter jag i min sköna soffa o glor på Beverly Hills på Tv400!
Ikväll ska jag åka hem till landet, min kusin Emelie är hemma på landet idag så vi ska hänga hade vi tänkt.
Hon ät i stan just nu och shoppar, men ska hämta upp mej sen så åker vi ut, ska bli himla skönt att bara ta det lugnt idag och inte festa och härga!


Nu somnar jag snart över min laptop här, haha ska lägga mej och vila en stund!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0